Monday, July 16, 2012

Quilling for ME





Assalammualaikum W.B.T




Ok..Quilling kali ni memang amik mase tuk disiapkan. Bukan kerana saiz yang besar atau rumit, tapi sebab aku sendiri yang malassss...kikiki...Buat satu gulung je, mengantuk..Pastu simpan 2,3 minggu baru sambung..Memang la lame kan?kann?heee..


Ni aku buat tuk diri sendiri. 


Hasil kerja aku masih x kemas. Masih comot..hufff...camane eh?? (-_-) Still, masih ada yang mahu menempah (^_^)
















Huruf S tu..pelik kan?Sebab b4 tu aku dah buat tapi terburuk, jadinye terpakse koyak. Nak cover, tampal dgn kertas lain la..heeeeeeeee..






Size: Half A4

5 comments:

Ren Din said...

Cantik jugak. =) Tu la masa mula2 tgk pelik fikirkan S tu, agak2 apa significant, skali u bgtau dah =P

asma HazeLnut said...

hehe..thanks Ren Din..org buat keje comot, hasilnye camnilah..kikiki..tq for comments!

ekha V.I.P. said...

Pakai kertas pa kh ?

ekha V.I.P. said...

pakai kertas pa kh ?

aSma anak Pak Wahab said...

ekha V.I.P- kertas warna biasa yang ada jual kat kedai kertas =)