Wednesday, July 27, 2011

Beauty of Flower


Assalammualaikum and Hello...

Now I am preparing the welcoming board for my bride-to-be friend..Still in progress..Wait for my update later ya..



Okeh..Aku ade beli puncher tahun lepas..small size [tak pasti berapa inci], aku beli ni semata2 nak buat bunga ni lah lepas terjumpa tutorial kat blog ini.. Bunge ni dah buat 2bulan lepas, tapi baru sekarang nak upload..







Bunga yang ini pulak aku buat guna puncher yg lebih besar [1 inci].. Baru beli minggu lepas.. Duit dlm wallet ade RM50 je sampai hujung bulan, tapi sebab tak sedar diri, tetap beli.. (-_-)






First try [tak berapa kemas] guna craft beads Kak Effi bagi (^_^) Yang bunga gune smaller punch aku tak dpt gune craft beads sbb terlalu kecik, so terpakse guna benang dan jarum untuk satukan all petals..kesiannn...




Any comments? Cos I'm new in this quilling thingy, comments will be so much appreciated





5 comments:

Effi Rahmat said...

comel ler bunga yang first tuh.. suka sangat... tgk kat blog miezam... cantik giler rose dia.. jeles2..

asma Pak Wahab said...

hehe..kalau tgk betul2, agak huduh..miezam tu talented gile kan? bunge die tu nampak real..

triesya said...

nut..aku suker tol flower ngn love pink tu..comell..tp tak terpikir buat benda ni...hahahaha...nnt tak terlayan lah Eryna.

asma Pak Wahab said...

time eryna tido pun ko leh buat..jangan time die tido, ko pun tido..hahaha..buatler syai. buat tuk husband ko.. =)

asma Pak Wahab said...

nanti aku buat tutorial k (^_^)